torsdag 25 augusti 2011

Inget särskilt..

Idag lämnade jag Affe hos mormor och städade hela huset, ni vet en såndär rejäl städning, med tandborste på toagolvet, skrubba skrubba ;) 
Det är så skönt när det är klart, man lägger sig verkligen med gott samvete!

Affe somnade sen ikväll också, detta får inte bli "det nya" .. Imorgon får vi vara hårda med middagsluren, inte längre än till 14.. ! ;) 

Imorgon ska vi åka o handla med Malin, hon ska ha födelse/flytt fest på lördag och sen ska vi ner en sväng till öltältet , ska bli kul! O så ska vi färga håret, gawd va skönt det ska bli, jag färgade det sist själv lite slarvigt, så jag har mega utväxt i nacken.. Blä! O sen tänkte jag faktiskt ta ner det ljusa lite, kanske lägga en 8:a? ( inte fullt så ljust för er som inte kan "koderna" ;)) 
Vi får väl se! 


Nä nu ska jag nog lägga mig, trött.. Sov gott vänner ! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar